30 заповідей для батьків, які хочуть допомогти дитині в розвитку
Вивчивши досвід тисяч сімей, американський вчений Девід Люїс склав свої 30 відповідей для батьків, маючи на увазі покращення розуміння того, яким чином можна допомагати своїм дітям у розвитку. Оберіть твердження, з якими ви повністю згодні, і підрахуйте їх кількість.
Я відповідаю на всі запитання дитини з граничним терпінням і чесністю. Серйозні питання і висловлювання дитини я сприймаю всерйоз.
Я зробив стенд, на якому дитина може демонструвати свої роботи.
Я не сварю дитину за безлад у її кімнаті або на столі, якщо це пов'язано з творчим заняттям і робота ще не закінчена.
Я надав дитині кімнату (або частину кімнати) виключно для її занять.
Я показую дитині, що люблю її просто за те, що вона є, а не за її досягнення.
Я допомагаю дитині будувати її власні плани та приймати рішення.
Я беру дитину з собою в цікаві поїздки.
Я допомагаю дитині поліпшити результати її роботи.
Я встановлюю поведінковий стандарт і стежу за тим, щоб дитина йому слідувала.
Я ніколи не кажу дитині, що вона гірша за інших дітей.
Я купую дитині книги та матеріали для її улюблених занять.
Я привчаю дитину мислити самостійно.
Я регулярно читаю дитині.
Я привчаю дитину до читання з малих років.
Я спонукаю дитину придумувати історії, фантазувати.
Я уважно відношуся до індивідуальних потреб дитини.
Я щодня знаходжу час, щоб побути з дитиною наодинці.
Я дозволяю дитині брати участь у плануванні сімейних справ і подорожей.
Я хвалю дитину за вивчені вірші, розповіді та пісні.
Я вчу дитину вільно спілкуватися з дорослими будь-якого віку.
Я розробляю практичні експерименти, щоб допомогти дитині більше пізнати світ
. Я спонукаю дитину знаходити проблеми і вирішувати їх. У заняттях дитини я завжди знаходжу щось гідне похвали.
Я чесний в оцінці своїх почуттів до дитини. Не існує тем, які я абсолютно виключаю для обговорення з дитиною.
Я допомагаю дитині обирати телепрограми, що заслуговують на увагу.
Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття її здібностей.
Я заохочую в дитині максимальну незалежність від дорослих.