Повернутися до звичайного режиму

ГПД – вчимося, граємо, відпочиваємо

Три основні виховні позиції:

• Розуміння дитини – готовність прийняти вихованця повністю, з усіма індивідуальними особливостями і навіть недоліками.

• Визнання дитини – визнання права учня бути самим собою, індивідуальністю, яка має свою позицію стосовно тих чи інших явищ, ситуацій, проблем.

• Прийняття дитини – безумовне позитивне ставлення до дитини,що дає їй свободу для творчої самореалізації

Форми здійснення наступності ДНЗ і СЗШ №73

Підготовка дітей до школи - одна з актуальних проблем української освіти. Тісна взаємодія дошкільного закладу і школи - основа успішного вирішення проблеми наступності. Вкрай важливо зробити безболісним для дитини перехід від однієї вікової сходинки до наступної, максимально зблизити умови розвитку, виховання і навчання старших дошкільників і молодших школярів.

Життя впевнено доводить, що гарне самопочуття дитини в групі продовженого дня, бажання відвідувати її безпосередньо залежить від змісту й форм життєдіяльності в позаурочний час, характеру спілкування й відносин, які складаються в їх процесі.

Виховний простір ГПД - це, по-перше, саме середовище, в якому опиняються молодші школярі після уроків, по-друге, це спеціально організований спосіб життя дітей у даному середовищі: їхня діяльність, відносини, події, які з ними відбуваються.
Група продовженого дня є однією із форм виховання дітей і допомагає організувати найсприятливіші умови для їхнього відпочинку, навчання і виховання, поєднання навчально-виховної роботи на уроках і в позаурочний час. Вона забезпе­чує, враховуючи вікові особливості, їхній розумовий, мораль­ний, естетичний, фізичний, духовний розвиток, створює умови для організації продуктивної праці, відкриває можливості все­бічного виявлення і розвитку індивідуальних, здібностей, запи­тів та інтересів дітей.

Правильно побудована робота в групі продовженого дня дає можливість гармонійно поєднати навчання і виховання, організувати позанавчальну діяльність та дозвілля дітей відповідно до їхніх інтересів і побажань; запобігати дитячій бездоглядності.

Починати виховання дітей зі школи – означає зводити будівлю на піску і без фундаменту.

Кiлькiсть переглядiв: 1173